Metin2 Metin 2 online oyun Hileleri

warior master skillerini açmak isteyen arklar için anlatayım olayı ben denedim ve açtım masteri en erken 17 idi galiba normalide 21 ya da 23 lvlde açabilirsinizöncelikle beceri pencerenizdeki tüm skill pointlere bi kere tıklayın
*açmak istedi iniz master için 18 ya da 19 kere uplamanız gerekmektedirve alın size master skilli*eger hepsine bir kere vermez iseniz tek bi skille dımdızlak ortada kalırsınızşahşen denedim ama tavsiye etmiyorum hem çok mana yiyor hemde di er skillerden kesti iniz için canavar öldürmek biraz zorlaşıyoronun yerine şu sıralam daha iyi1 1+1 11+wariorlar böle uplarlarsa rahat ederler ben böle yaptım ve kendimden 10 15 lvl üstü haywanları kesebiliyombu saydıklarım vucut vuruş teknigi içindir
alıntıdır
..balık tutmaOltayla yemı tak suya at karakterın ustunde balık gelınce bı balık resmı cıkacak bı soylentıye gore resım sondukten sonra oltayı cekersen yakalıyomussunbalıkçıdan oltanı alıosun indirimle 3980 k daha sonra sana bide yem verio yemi skillere yerleştir ondan sonra yerleştirdiğğin skile bas
ÖRN F1 oltayı silah yerine koyup F1 e bas sorna boşluk ile oltayı fırlat balık geldiği zaman kafanda işaret çıkıo daha sonra işaret kaybalduktan sonra
1..2...3 die say yada 1.......... die uzun say sonra boşlukla çek
( saymaaya kendini kaptırma balık kaçaralıntıdır..Objelere Takılp Oradan CıkamayanlarEvet Metin2 oynayan herkesin başına gelmiş bir olay.Yürüyorsunuz tabeleya,ağaca v.b gibi bir şeye karakteriniz takılıyor.Çıkmanın Yolları1)
Gm le İrtibata Gecmek:Bu yolla gm'e soliyebilirsiniz Ama Gm'ler yoğun olduğundan uzun sürebilir2)Oyundan Çıkıp Baştan Girdiğinizde Karakteriniz yanıp Sonerken Ordan CıkabilirsinizUmarim Faydasi Olur Saygılarımla.
metin2, metin 2, metin2 indir, metin2 hileleri, metin2 download

Hiç yorum yok:

| Copyright © 2013 Metin2 Hileler