Art money full+resimli anlatım

Herşeyden önce programı bu linkten indirebilirsiniz.Sizin için upload ettim.DOWLANDVirüs vb şeyler yoktur.Güvenebilirsiniz.Bunun için virüstotal'den tarattım.Aşağıdan soncu görebilirsinizBilmenizi isterimki bu anlatım cheat engine kullanmasını bilenler içindir.Eğer yorumlarda C.E bilmeyenler yeni konu isterlerse hazırlayabilirm.Ama dediğime bakmayın.Çok basit olarak anlattım.Cheat Engine bilmeyenler bile anlıyacaktır.Ewt değerli metin2.biz üyeleriÖncelikle bu programın cheat engine'den hiçbir farkı olmadığını söylemek isterim.Görevlerinin hepsi aynıdır.Kullandığınız zaman bunu anlıyacaksınızdır.Programın adından para yapılacığını felan sanmayın Cheat Engine ile neredeyse birebirdir.Cheat Engine kullanmasını bilmeyenler, bunu deniyebilir.Rapidshare'den indirirken karşınıza çıkacak olan sayfadan ''free''ye tıklayın.Sonra yeni açılacak olan pencerede ise download..... yazılı kutuya tıklayın.Ardından indirilme işlemi başlıyacaktır.//////Eğer şifre girmeniz isteniyorsa, yani yukarıdaki kodu aşağı yazın gibi bişi.Kodda her harfin arkasında 1 adet kedi, veya köpek resmi bulunmakta.Şikayetlerin hepsi zaten verilen kod boşluğa sığmıyor...vb...Nyse sizin yapmanız gereken, arkasında kedi resmi bulunan harfleri boşluğa yazınız.Arkasında köpek resmi bulunanları yazmayınız.Bu kadar...

etiketlet: , , , , .

Hiç yorum yok:

| Copyright © 2013 Metin2 Hileler